sobota, 6 września 2014

Złe wiadomości

Ciężko mi się zabrać za tego posta, ponieważ zamykam nim niejako pewien ważny okres. Może więc od razu przejdę do sedna - najprawdopodobniej przez najbliższe 10 miesięcy rozdziały nie będą się pojawiać, albo też będą, tylko że nieregularnie i w nieokreślonym, ale zawsze sporym, odstępie czasowym. Będę je powoli pisać i mam nadzieję, że do Gwiazdki z jeden się pojawi, ale nie obiecuję nic.
Przykro mi to pisać, ale podjęłam już decyzję. W zeszłym roku poniekąd przez bloga nie miałam tak dobrego świadectwa, jakie chciałabym mieć. Teraz jestem w trzeciej klasie gimnazjum i nie mogę sobie na coś takiego pozwolić.
Także do zobaczenia/przeczytania... Kiedyś :) Wciąż postaram się zaglądać na Wasze blogi, a w szczególności na te stałych czytelników. Komentować pewnie też będę, ale z typowym u mnie poślizgiem czasowym.
A teraz odsyłam do miniaturki "Bez pamięci
" i Rozdziału 12... Życzcie mi powodzenia! :D

8 komentarzy:

  1. Nie gadaj :C. To nie są "złe" wiadomości, to są tragiczne wieści! Nie wiem jak ja wytrzymam bez tego opowiadania, jest ono jednym z moich ulubionych, jak nie ulubionym... rozumiem jednak sytuację, wiem, że nauka jest najważniejsza i podziwiam twoją pilność :*. Mam nadzijeę, że mimo wszystko uda ci się pogodzić bloga ze szkołą, nawet jeśli notki będą się pojawiać bardzo rzadko. Ja będę cały czas zaglądać, nieważne co. Błagam cię tylko, Lumossy kochana, powróć za te 10 miesięcy do Blejziego, Dracze, Hermy, Harry' ego, Ellie, Crowleya, a nawet Ginny i Rona, i Pancy, i reszty bandy, bo - jak już pisałam - zawieszenie tej historii byłoby dla mnie przynajmniej tragedią. Trzymam za ciebie kciuki, palce wskazujące, serdeczne, małe i... nie, środkowych nie xD, żeby dobrze ci poszedł egzamin gimnazjalny :*
    Do - mam nadzieję - przeczytania.
    Abigail.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, zrobiło mi się tak jakoś smutno po przeczytaniu tych komentarzy, bo zdałam sobie sprawę, że nie potrafię tego tak po prostu zostawić. Mam napisany epilog do tego opowiadania, mam również zarys całej akcji, więc blog kontynuować będę na pewno... Chciałabym na przykład, żeby kolejny rozdział albo jakaś miniaturka pojawił/a się za miesiąc, w moje urodziny.
      A tymczasem wbijam do Ciebie, bo cojawidzę! Rozdział!
      I dziękuję, że jesteś z moim opkiem od tak dawna <3

      Usuń
  2. Wiem, że nie skomentowałam rozdziału i miniaturki też, ale w najbliższym czasie pojawią się komentarze, słowo. Jednak wiesz dlaczego tego nie zrobiłam i pisałaś mi, że nicnieszkodzi. Tyle, że mi i tak jest głupio, bo Abi jest zawsze u ciebie punktualna, a ja nie... Tylko dalej nie mogę znieść tej świadomości, że nie jestem już w mojej klasie, z moimi przyjaciółmi, z moją wychowawczynią, tylko w jakiejś jebniętej klasie, z pieprzniętymi idiotami i wychowawczynią Snapem, która jak tylko machnie głową to każdy jest ujebany od jej łoju. Noalecóż... Powiem tak. Cieszę się, że nie zawiesiłaś *A kto cię nakłonił do tego byś tego nie robiła? Hę? No kto?*, bo tego bym nie zniosła i chyba bym przypieprzyła do ciebie i bym cię przywiązała do komputera, grożąc, że cię wywalę z Hogwartu. Kocham twojego bloga i cieszę się, że mamy kontakt poza nim, bo mogę cię lepiej poznać. Nie dość, że świetnie piszesz, to jesteś zajebistą osobą, więc wielgaśny brawa dla mojego Aniołka. Pokochałam tego bloga, zżyłam się z nim i chyba ogłosiłabym żałobę narodową i przerzuciłabym się z jabłek na gruszki, kiedy byś go zawiesiła. Weź... Ryczałabym jak bóbr i nic by mnie nie pocieszyło, nawet pisanie o Huncwotach i Lunatykach, nawet czytanie książek, nawet mój blog o TVD i wszystkie seriale, nawet moja kochana muzyka by mi nie pomogła. Zbyt bardzo zakochałam się w twoim blogu, skarbie :*
    A jeśli chodzi o testy to... Wiem, że zdasz i jeszcze ten kuratoryjny też ci się uda. Skąd to wiem? Moje wewnętrzne oko tak mówi, a ono nie myli się! <3
    Pozdro dla Ciebie, Blejziego, Drako, Miony, Pottusia, Gabi, Ellie, Ginny, Crowleya, bo jesteście zajebiści :3
    Zgredzio :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałabym rady zawiesić Zgredziu i Ty świetnie o tym wiesz <3 W sumie nie muszę Ci mówić, ile dla mnie znaczy ten komentarz, bo z tego też na pewno zdajesz sobie sprawę... <3
      Dziękujęę :*

      Usuń
  3. Wracaj do nas jak najszybciej :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Właśnie skończyłam czytać twoje wszystkie rozdziały i miniaturki i... Je pokochalam! Ale teraz z innej beczki... Kiedy do nas wrócisz? Minął już prawie rok...

    OdpowiedzUsuń